Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2011 00:06 - За споделянето
Автор: nqkydetam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 250 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 01.07.2011 17:07


Абсолютна анонимност.Ето за какво мечтаех.Място, на което мога да се изразявам, не, да се сеизразявам, да бъда честна, коментирана, обсъждана, оценявана и най вече да бъда себе си.Най-после да бъда себе си,  и то благодарение на това, че никой не знае коя съм.Не е ли чудесно? Нима не ви се е случвало?Да имате нещо за споделяне, голяма тайна, или дори не толкова голяма, която да не смеете да кажете на близките си приятели, но без проблем да заговорите за това пред абсолютно непознат или поне не  толкова близък човек?  Сякаш фактът, че не ви познава добре и следтователно сте тотално необвързани ти дава някаква сигурност, че той няма да те предаде или да ти спести истината, точно защото няма полза от това.За него ти си никоя, за теб той е никой.Имате пълната свобода да говорите каквото си искате един пред друг.Какво толкова?Да, звучи нетипично, дори ненормално.Обикновено се чувстваш добре да говориш за всикчо пред най-добрият си приятел или гаджето, защото се познавате и можете да си споделяте какво ли не, но дали е така?Не се ли промениха нещата, вече.Поне малко?Споделяте ли мнението ми, че понякога е по-добре да говориш за лични неща, трудности, дори да помолиш за съвет, не толкова познат човек, защото ще бъде безпристрастен и открит, отколкото приятел, който не може да види нещата без да се намеси фактора чувства и предразсъдаци, и който може и да не посмее да ти каже истината в очите за да не се провалят отношенията ви или да каже на своя ,,най-добър приятел"", трето лице, от което ви настръхват косите?
 Както и да е.Мисълта ми беше, че блог простарнството е изцяло ново, неоткрито и непознато за мен, и затова смятам да се впусна в него без задръжки и огрничения.Просто ще пиша.Просто съм аз.Надявам се това да се хареса, а ако ли не? Няма да ви лъжа, нали сте непознати, ако не се хареса, ще бъда мнооого разочарована.Да, знам,ч е повечето хора казват ,,не ми пука, голма работа, правя го за себе си или другите и мнението им не ме интересуват"".Но за мен не е така. И все пак, добре дошла в блог пространството.Приятно прекарванеее....
п.с.(това е като сам да си пееш песничка за рождения ден)
п.п.с. Мразя ,,Happy Birthday"
"






Гласувай:
3




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nqkydetam
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7636
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930